Tällä sivulla yritämme vastata usein kysyttyihin kysymyksiin, esimerkiksi tuotteista, vaihdoista ja palautuksista. 

TILAUKSET

  1. En ole vielä saanut tilausvahvistusta
    Tilausvahvistus lähetetään sähköpostiisi pian tilauksesi tekemisen jälkeen. Suosittelemme, että varmistat roskapostisi ja että olet kirjoittanut sähköpostiosoitteesi oikein. 
  2. Mistä löydän tilausnumeron?
    Pian tilauksesi tekemisen jälkeen saat tilausvahvistuksen antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Tilausvahvistuksen otsikossa on numero, ja tämä on tilausnumerosi.

PALAUTUKSET JA VAIHDOT

  1. Miten palautan tuotteen / tuotteet?
    Voit lukea palautuksista ja vaihdoista täältä.
  2. Kuinka vaihdan tuotteen/tuotteet?
    Jos haluat vaihtaa tuotteen/tuotteidesi koon/värin/mallin, palauta tuotte/tuotteet, joita et halua pitää ja tee uusi tilaus. 
  3. Tein palautuksen, koska saan vastauksen/rahat takaisin?
    Siitä päivästä kun pakettisi saapuu meille palautusosoitteeseen, voi mennä 14 pankkipäivää, että rahat on tililläsi. 

REKLAMAATIO

  1. Miten teen reklamaation?
    Lähetä meille sähköposti osoitteeseen hi@theminiteam.com. Kirjoita sähköpostiin tilausnumero, kuvaile tuotteen vika tarkasti, ja lähetä kuva tuotteesta ja tuotteen viasta. Käsittelemme jokaisen reklamaation tapauskohtaisesti. 
  2. Kuinka kauan reklamaatioprosessi kestää?
    Käsittelemme jokaisen reklamaation tapauskohtaisesti. Jos reklamaatio hyväksytään, saat rahat takaisin 14 pankkipäivän kuluessa siitä, kun vastaanotamme pakettisi. 

Jos tarvitset apua tai ohjeita tilauksesi kanssa, ota rohkeasti yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa hi@theminiteam.com. Vastaamme pyyntöösi 48 tunnin kuluessa.