Tilaaminen ja toimitus
Kun olet jättänyt tilauksen, saat tilausvahvistuksen antamaasi sähköpostiosoitteeseen. On tärkeä antaa oikea yhteystieto, sillä tiedotamme mahdollisista tilaukseen liittyvistä muutoksista ja muista asioista jättämääsi sähköpostiosoitteesee tai puhelinnumeroosi. Jos et saa tilausvahvistusta kahden päivän kuluessa, otathan meihin yhteyttä. Tilauksesi jälkeen varmistamme vielä erikseen, että kaikki tilaamasi tuotteet ovat saatavana. Mikäli jokin tuote puuttuu tai ei ole saatavana, varaamme oikeuden hyvittää summan takaisin tai peruuttaa tilauksen.

Toimitusaika vaihtelee vastaanottavan maan mukaan. Kun teet tilauksen, se lähetetään 24 tunnin sisällä normaalina työpäivänä. Kampanjapäivinä ja loma-aikana käsittelyaika saattaa olla hieman pidempi, ilmoitamme siitä tapauskohtaisesti. 

Tomitukset Suomeen:
"Standardi toimitus" = 3.90 €, toimitusaika noin 5-7 arkipäivää. Toimitus seurannalla joko suoraan postilaatikkoon (jos paketti mahtuu, huom: tästä ei tule viestiä sinulle, eli muista tarkkailla postilaatikkoasi) tai lähimpään noutopisteeseen (tästä tulee viesti).

"MyPack Collection" Noutopistepaketti = 5.90€ toimitus lähimpään noutopisteeseen, toimitusaika 4-6 arkipäivää.

Tarjoamme ilmaisen standardi-toimituksen Suomeen yli 49 euron tilauksiin (toimitusaika 5-7 arkipäivää).

Toimitushinnat (alk.) Eurooppaan allaolevasta taulukosta:

Maat Toimitusmaksu Toimitusaika

Suomi, Ruotsi, Norja*, Tanska

alk. €3.90 2-5 päivää
Saksa, Belgia, Hollanti, Tsekki  €5.90 EUR (0-49€ tilaukset)
(yli 49€ tilaukset € 3.90)
2-5 päivää

Itävalta*, Sveitsi*, Italia*, Espanja*, Portugali*

alk. €19 EUR 2-5 päivää

Muu Eurooppa**

alk. €29 EUR 3-7 päivää**

*Huom Emme tällä hetkellä toimita paketteja Norjaan, Itävaltaan, Sveitsiin, Italiaan, Portugaliin, Espanjaan, Fäärsaarille emmekä Grönlantiin tai Englantiin. Voit kuitenkin laittaa meille viestiä ja kysyä, jos voimme tehdä poikkeuksen.

 

Onko tullit ja verot tilauksen lisäksi asiakkaan vastuulla?
Huomaa, että paikallisista tuontimaksuista voidaan veloittaa. Nämä kulut ovat asiakkaan omalla kustannuksella. Ota yhteyttä paikalliseen tullitoimipaikkaan saadaksesi lisätietoja.

Voinko seurata tilaustani?
Kun tilauksesi on lähetetty, lähetämme sinulle vahvistussähköpostin, joka sisältää tietyn seurantanumerosi. Jos et saa mitään, ota meihin yhteyttä osoitteeseen hi@theminiteam.com